Az új ingyenes tartalomszolgáltatás beindulását követően a Sony tévé- és Blu-ray-tulajdonosok kevesebb mint 2 hónap alatt 100 000 videót néztek meg.
A fuso interaktív szolgáltatás segítségével 2012. október óta számos magyar tartalomszolgáltató műsorai, többek között népszerű sorozatok és filmek váltak ingyenesen elérhetővé egyetlen alkalmazás segítségével, melyek megtekintéséhez csupán internetelérésre van szükség.
A Sony és a fuso® felületet fejlesztő Fuso Ecosystem Nyrt. együttműködése keretében a szolgáltatás minden 2009 óta vásárolt internetképes Bravia televízión működik, illetve bármilyen televízión elérhetővé válik internetképes Sony Blu-ray vagy Sony házimozi használatával. A megállapodás szerint az ingyenes tartalomszolgáltatás hamarosan a Sony Xperia táblagépein is elérhető lesz.
Az új szolgáltatás sikerét egyértelműen mutatja a Fuso Ecoystem Nyrt. első jelentése, mely a 2012. december 1. és 2013. január 20. közötti időszakot vizsgálta a felhasználói létszám és a szolgáltatások igénybevételének módja alapján.
A jelentésből kiderült, hogy a vizsgált időszakban a regisztrált felhasználók aránya közel megnégyszereződött, így mintegy 19 000 felhasználó vette igénybe a Fuso szolgáltatást különböző internetképes Sony készülékeken. A felhasználók az adott időszakban átlagosan napi 1 órát töltöttek a szolgáltatás kezelőfelületén, és összesen közel 100 000 videotartalmat néztek meg.
„A Sony és Fuso EcoSystem Nyrt együttműködésének sikeressége igazolódni látszik, amit a szolgáltatás felhasználóinak 400%-os növekedése is alátámaszt” – hangsúlyozta Rab Sándor, a Sony Magyarország kereskedelmi vezetője. Rab Sándor kiemelte, hogy ez a növekedés annak is köszönhető, hogy a szolgáltatást nem csak az internetképes Sony televíziókkal lehet igénybe venni, hanem az összes, kezdve a legolcsóbb forgalomban megtalálható Sony Blu-ray eszközzel is.
A Fuso Ecosystem Nyrt. által készített vizsgálatból kiderült, hogy az elmúlt két hónap alatt minden 5. felhasználó Blu-ray eszközön keresztül böngészett a szolgáltatás által kínált több ezer órányi népszerű tartalom között.